»Odločitev, da izberemo Ignacyja Czwartosa, se nam zdi kot tragičen Endspiel po osmih letih desničarske vladavine ... obžalujemo, da po najbolj odprti, gostoljubni, transnacionalni in kompleksni umetnosti Malgorzate Mirga-Tas, prehajamo na najbolj ozkogledo, ideološko paranoično in sramotno pozicijo.«
»Člani žirije smo pri svojih odločitvah upoštevali prepričljivost in kakovost izvedbe, glasbeni izraz in domiselnost, glede na to, da gre za šanson, pa smo bili še posebej pozorni pri branju in poslušanju besedil ter na skupno učinkovanje posameznega prijavljenega dela.«
»Po končanem izboru smo bili žiranti tudi enotni v želji, da bi nekatera dela, ki sicer niso sprejeta na festival, na kak drug način vendarle prišla do javnosti.«
»Ne v kakšen poseben namen, temveč zato, ker to najbolje odraža razprave žirije in obenem izraža priznanje raznolikosti umetniških glasov na današnji slovenski plesni in uprizoritveni sceni.«
»lep primer sodobnega evropskega filmskega ustvarjanja in delo zelo nadarjenega cineasta, ki izpričuje globoko občutljivost in izjemen dinamizem«